Vilken helg!

Hejsan på er alla!
Nu ska jag försöka mig på mitt första inlägg på bloggen.
Vi har haft en underbar helg vid stugan utanför Järvsö, vi har bott
i husvagn där med Coxie, Wilda, Tazz och Mille som vi fått lånat under veckan.
Det gick jättebra med hundarna i husvagnen, dom gick in där själva och lade sig
när dom blev trötta och annars undersökte dom naturen runt stugan.
Där hittade dom både det ena och det andra (mest det andra, döda möss och annat
läskigt).
Vi lyckades också lura ut dom en bit i sjön, jag fick gå före i det underbara 15gradiga vattnet,
burr!
Ska prova att lägga in några bilder nu, hoppas det lyckas.
Ser nu fram emot nästa helg då vi skall ha vår första valpträff, hoppas ni kan komma!
Vi bjuder på lunch och fika under dagen.
Välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0